Musisz przygotować pracowników do pracy w trybie home office?
Nie wiesz, jakie oprogramowanie wybrać, aby dane Twojej firmy i Twoich klientów były bezpieczne?
Brakuje Ci sprzętu? Wynajmij go!
Zobacz, jak krok po kroku możemy Ci pomóc.

Krok 1
Nasz specjalista IT skontaktuje się z Tobą i ustali, jakiego sprzętu potrzebujesz, co Twoim pracownikom jest niezbędne do pracy. Znajdziesz u nas m.in. laptopy renomowanych firm takich jak: DELL, HP, LENOVO.

Krok 2
Potwierdzamy ustalenia i składasz zamówienie.

Krok 3
Przygotowujemy wybrany sprzęt do działania, konfigurujemy go zgodnie z Twoimi wymaganiami.

Krok 4
Instalujemy niezbędne oprogramowanie, np. Microsoft Office. Jesteśmy partnerem oprogramowania antywirusowego ESET, a także oprogramowania Winflector. To wszystko możemy skonfigurować na Twoim sprzęcie.

Krok 5
W pełni przygotowany sprzęt wysyłamy pod wskazany adres – do Ciebie lub Twojego pracownika.

Krok 6
Kiedy wynajęty sprzęt dotrze na miejsce, pomagamy Ci go uruchomić oraz zdalnie połączyć z Twoją firmą, np. poprzez VPN.

Krok 7
Jeśli tego potrzebujesz, przeprowadzimy zdalną migrację danych z Twojego stacjonarnego sprzętu na sprzęt wynajmowany.
Teraz możesz pracować bez przeszkód. A to wszystko zdalnie!
Nie ma potrzeby spotykania się ani z Tobą, ani z Twoim pracownikiem.