Fundusze Unijne

Norma ISO 45001 w Twojej organizacji

Przypominamy, że 12 marca br. decyzją International Organization for Standardization (ISO), opublikowano normę ISO 45001:2018. Standard ten określa wymagania dotyczące systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP) wraz z wytycznymi dotyczącymi jego stosowania, aby umożliwić organizacji proaktywną poprawę wyników w zakresie BHP w zapobieganiu urazom i chorobom.

Dla organizacji, które mają wdrożone inne systemy zarządzania bezpieczeństwem pracy, okres przejściowy na dostosowanie ich do wymagań nowej normy wynosi 3 lata od momentu jej wejścia w życie, a więc do 11.03.2021 r.

Dlaczego warto?

  • system przyjazny dla firm
  • oparty na analizie zysków i strat
  • ułatwia integrację systemów
  • zapewnia integrację procesów biznesowych z bhp

Zmiany w standardzie spowodowały, że stał się on bardziej przyjazny dla firm. Opiera się na analizie ryzyka oraz analizie zysków i strat, a więc celach biznesowych organizacji. Dzięki temu zapewniona została integracja procesów biznesowych z bezpieczeństwem i higieną pracy. Bhp staje się integralną częścią funkcjonowania każdej organizacji i nowa norma znacznie to ułatwia, ograniczając ryzyko biznesowe oraz prawdopodobieństwo wystąpienia zagrożenia, a także zapewniając zgodność z obowiązującymi przepisami.

Jak to zrobić?

We wdrożeniu wymagań ISO 45001 lub aktualizacji obecnego systemu do jego wymagań, może Państwu pomóc Team Prevent Poland.
Nasz doświadczony zespół systemowców działających w dużej mierze na zakładach produkcyjnych, w tym automotive, jest w stanie wesprzeć organizację we wdrożeniu wymagań normy poprzez:

  • audit zerowy i weryfikację stanu obecnego,
  • konsultacje,
  • szkolenia w zakresie wymagań normy,
  • szkolenia dla auditorów wewnętrznych,
  • audity sprawdzające poziom wdrożenia przed auditem trzeciej strony,
  • na życzenie klienta udział w audicie certyfikującym.

Jakie szkolenia mogą Cię zainteresować?

Skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegóły!

Udostępnij na Facebooku
Udostępnij w LinkedIn