Zadania
- obsługa administracyjna szkoleń,
- utrzymywanie dobrych relacji z Klientem i zewnętrznymi dostawcami usług szkoleniowych,
- współpraca z trenerami i zarządzanie grafikami czasu trenerów,
- tworzenie, aktualizacja materiałów szkoleniowych z tematyki HSE,
- opracowywanie raportów i analiz z zakresu szkoleń,
- obsługa wewnętrznej platformy szkoleniowej ,
- rejestr, archiwizacja, przegląd i uzupełnianie dokumentacji szkoleniowej,
- wystawianie certyfikatów/ zaświadczeń uczestnikom,
- kompletowanie faktur, rachunków oraz zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów,
- rozwój produktów i wdrażanie nowych pomysłów mających na celu realizację planów sprzedaży,
- inne obowiązki związane z obsługą działu oraz budowaniem wizerunku firmy,
Wymagania
- umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły,
- umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
- systematyczność, dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
- prawo jazdy kat. B,
- preferowane wykształcenie wyższe,
Oferujemy
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych SQDA,
- wsparcie innowacyjności i samodzielności,
- pakiet medyczny,
- ubezpieczenie grupowe,
- doskonalenie języka angielskiego,