Fundusze Unijne

SQD Alliance (dawniej Team Prevent Poland) dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m.in. produkcyjnej, motoryzacyjnej, spożywczej, budowalnej, energetycznej oraz usługowej. SQD Alliance cieszy się zaufaniem ponad 2000 przedsiębiorstw i instytucji, a liczba przeszkolonych osób każdego roku to kilkanaście tysięcy.
Do chwili obecnej zespół SQD Alliance rozwinął się do liczby blisko 150 wyspecjalizowanych pracowników. W relacjach z nimi stawiamy przede wszystkim na współpracę i dialog. Uważamy, że dbając o rozwój pracowników i wzajemny szacunek, inwestujemy w rozwój firmy oraz przyjazną atmosferę, budując tym samym silny, zmotywowany zespół o wysokich kompetencjach zawodowych.

Pracownik ds. sprzedaży i organizacji wydarzeń (rekrutacja dla spółki partnerskiej NMS Poland)

Zadania

  • aktywne pozyskiwanie klientów i udział w spotkaniach sprzedażowych,
  • współtworzenie strategii sprzedażowej,
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi,
  • realizacja ilościowych i jakościowych celów sprzedażowych,
  • inicjowanie działań podnoszących efektywność sprzedaży,
  • ustalanie szczegółów warunków współpracy i nadzorowanie prawidłowego jej przebiegu,
  • analiza potrzeb klientów oraz opracowanie wizji eventów,
  • prowadzenie negocjacji z partnerami zewnętrznymi oraz klientami biznesowymi,
  • przygotowywanie ofert handlowych, umów, dokumentów przetargowych, kosztorysów itp.
  • ścisła współpraca z działami operacyjnymi oraz podwykonawcami w celu zapewnienia szybkiej i efektywnej obsługi klientów,
  • pozyskiwanie partnerów biznesowych oraz podwykonawców,
  • wsparcie w organizacji eventów stacjonarnych, online oraz hybrydowych,
  • planowanie, przygotowanie, logistyka i realizacja wydarzeń,
  • budowanie profesjonalnego wizerunku firmy zgodnie z jej wartościami,

 

Wymagania

  • minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży, szczególnie w sektorze B2B,
  • mile widziane doświadczenie z zakresu organizacji eventów korporacyjnych i/lub prozdrowotnych,
  • wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji,
  • umiejętność aktywnego słuchania,
  • umiejętność swobodnego wypowiadania się i prezentacji,
  • umiejętność pracy nad kilkoma projektami równocześnie,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • sprawne działanie pod presją czasu,
  • samodzielność, kreatywność, rzetelność, dbałość o szczegóły,
  • samodyscyplina i konsekwencja w dążeniu do wyznaczonego celu,
  • mile widziana dobra znajomość języka angielskiego,
  • mile widziana umiejętność tworzenia ofert i prezentacji ich u klienta,
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • czynne prawo jazdy kat. B

 

Oferujemy

  • praca hybrydowa (po okresie próbnym),
  • udział w ciekawych i niekonwencjonalnych projektach,
  • praca z misją i dużym poczuciem wpływu,
  • indywidualna ścieżka rozwoju, umożliwiająca rozwój w wybranym kierunku,
  • lekcje j. angielskiego,
  • prywatna opieka medyczna,
  • premie eventowe,
  • elastyczny czas pracy,
  • cykliczne akcje profilaktyczne i prozdrowotne dla pracowników,
  • cykliczne spotkania integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzul:

Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez SQD Alliance Sp. z o.o., ul. Batorego 19, 43-200 Pszczyna, moich danych osobowych (w tym wizerunku – zdjęcia) zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji.

Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez SQD Alliance Sp. z o.o. moich danych osobowych (w tym wizerunku – zdjęcia) zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Informacja dot. obowiązku informacyjnego: www.sqda.pl/obowiazek-informacyjny

Chcesz o coś zapytać?