SQD Alliance (dawniej Team Prevent Poland) dostarcza usługi oraz rozwiązania w zakresie szeroko rozumianego bezpieczeństwa, ochrony środowiska, zdrowia, rozwiązań informatycznych, wsparcia produkcyjnego oraz jakości dla wielu branż, w tym m.in. produkcyjnej, motoryzacyjnej, spożywczej, budowlanej, energetycznej oraz usługowej. SQD Alliance cieszy się zaufaniem ponad 2000 przedsiębiorstw i instytucji, a liczba przeszkolonych osób każdego roku to kilkanaście tysięcy.
Do chwili obecnej zespół SQD Alliance rozwinął się do liczby blisko 150 wyspecjalizowanych pracowników. W relacjach z nimi stawiamy przede wszystkim na współpracę i dialog. Uważamy, że dbając o rozwój pracowników i wzajemny szacunek, inwestujemy w rozwój firmy oraz przyjazną atmosferę, budując tym samym silny, zmotywowany zespół o wysokich kompetencjach zawodowych.

Specjalista ds. zarządzania zdrowiem

Wymagania

  • wykształcenie kierunkowe w zakresie zdrowia publicznego, promocji zdrowia, epidemiologii lub kierunków pokrewnych,
  • wiedza z zakresu epidemiologii, statystyki, promocji zdrowia, higieny i edukacji zdrowotnej,
  • znajomość obowiązujących przepisów sanitarno-epidemiologicznych, bezpieczeństwa pracy itp.
  • doświadczenie w organizacji szkoleń, akcji informacyjnych czy też wydarzeń biznesowych,
  • doświadczenie w pracy w klientami biznesowymi poparte przykładowymi projektami,
  • umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu projektowego,
  • umiejętność opracowywania i analizowania danych (w tym statystycznych), łączenia różnych wątków oraz wyciągania wniosków,
  • umiejętność precyzyjnego wyrażania swoich myśli m.in. w postaci zaleceń, rekomendacji dla klientów,
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
  • umiejętność kreatywnego myślenia,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych w związku z realizowanymi projektami,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość j. angielskiego,

 

Szczególnie pożądane

  • wiedza z zakresu epidemiologii, statystyki, promocji zdrowia, higieny i edukacji zdrowotnej,

 

Warunki pracy

  • umowa o pracę,
  • pełny etat,

 

Obowiązki

  • prowadzenie konsultacji w zakresie zarządzania zdrowiem i budowania potencjału zdrowotnego pracowników u klientów,
  • opracowanie dokumentacji projektowej w postaci m.in.:
  • planów bezpieczeństwa epidemiologicznego,
  • procedur zarządzania zdrowiem,
  • kampanii edukacyjnych z zakresu promocji zdrowia i zarządzania zdrowiem,
  • materiałów merytorycznych z zakresu zarządzania zdrowiem,
  • prowadzenie auditów epidemiologicznych czy też z zakresu zarządzania zdrowiem,
  • wdrażanie systemów zarządzania zdrowiem oraz programów wellbeingowych w firmach,
  • organizacja szkoleń, akcji, eventów prozdrowotnych m.in. dni zdrowia, dni bhp itp.
  • organizacja i nadzór personelu niezbędnego do prawidłowej obsługi projektu,
  • koordynacja i organizacja szkoleń,
  • prowadzenie szkoleń z zakresu zarządzania zdrowiem np. bezpieczeństwa epidemiologicznego czy higieny,
  • opracowanie i przygotowanie materiałów informacyjnych i marketingowych związanych z zarządzaniem zdrowiem i tematyką prozdrowotną,
  • udział w tworzeniu nowych produktów i usług z zakresu zarządzania zdrowiem,
  • budowanie relacji biznesowych z klientami oraz podwykonawcami,

 

Oferujemy

  • przyjazną atmosferę pracy i współpracę zespołową,
  • tworzenie ciekawych projektów w międzynarodowym środowisku pracy,
  • możliwość rozwoju,
  • pracę w nowoczesnej, rozwijającej się firmie.

 

 

Prosimy o dopisanie klauzul:

Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez SQD Alliance Sp. z o.o., ul. Batorego 19, 43-200 Pszczyna, moich danych osobowych (w tym wizerunku – zdjęcia) zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji.

Wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez SQD Alliance Sp. z o.o. moich danych osobowych (w tym wizerunku – zdjęcia) zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Informacja dot. obowiązku informacyjnego: www.sqda.pl/obowiazek-informacyjny