Światowy Tydzień Jakości z SQD Alliance
Każdego roku w listopadzie świętujemy Światowy Tydzień Jakości (ang. World Quality Week), którego celem jest promowanie jakości, a także podnoszenie świadomości na temat jej wpływu na podejście do procesów produkcji oraz znaczenia w różnych sektorach gospodarki. To doskonała okazja do zorganizowania ciekawych inicjatyw jakościowych, zdobycia cennej wiedzy o jakości i systemach zarządzania, a także wymiany doświadczeń i dobrych praktyk w gronie ekspertów. Tegoroczny tydzień jakości odbywa się pod hasłem Quality: from compliance to performance. Sprawdź, co przygotowaliśmy dla Twoich pracowników z tej okazji i świętuj z nami!
Dlaczego warto zorganizować Światowy Tydzień Jakości w firmie?
Promocja kultury jakości w firmie
Edukacja zespołu i inicjatywy jakościowe prowadzą do budowania poczucia odpowiedzialności za jakość u pracowników. Sprzyjają także większemu profesjonalizmowi w zarządzaniu jakością.
Edukacja pracowników i rozwój organizacji
Udział w szkoleniach i webinarach jakościowych podnosi wiedzę pracowników o jakości. To z kolei oznacza dalszy rozwój firm.
Ulepszanie jakości w organizacji
Poprawa jakości dzięki szkoleniom i nagłośnieniu inicjatyw związanych z jakością. Większa świadomość u pracowników prowadzi do zwiększenia jakości w działalności firmy.
Zwiększenie konkurencyjności
Firma dbająca o jakość poprzez doszkalanie pracowników oraz rozmaite inicjatywy sprzyjające promocji jakości, zwiększa swoją konkurencyjność na rynku.
Identyfikacja problemów i ich eliminacja
Poszerzanie wiedzy na temat jakości pozwoli na zidentyfikowaniu problemów i ich wyeliminowania z procesów produkcyjnych.
Integracja i lepsza komunikacja
Wspólny udział w inicjatywach promujących jakość poprawia komunikację w firmie i sprzyja integracji zespołu.
Lepszy wizerunek organizacji
Firma, która na bieżąco poszerza kompetencje swoich pracowników i rozwija swoją wiedzę o jakości, zyskuje większe zaufanie na zewnątrz - u klientów i kontrahentów.
A może zastanawiasz się nad zorganizowaniem w Twojej firmie Dni Jakości 2025?
Wypełnij formularz, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą.
Buduj świadomość jakości w swojej firmie - zorganizuj eksperckie webinary
Zyskaj wiedzę na temat wybranych regulacji, zarządzania jakością czy procesów jakościowych dzięki webinarom prowadzonym przez specjalistów w swojej dziedzinie i wieloletnich praktyków. Wybierz z poniższej listy tematy webinarów, które mogą być najciekawsze dla Twoich pracowników:
Audyt: ocena czy kontrola?
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
Plan awaryjny to nie tylko ocena ryzyka
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
Wczesne wykrywanie awarii - predykcja i prewencja
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
Szkolenie pracowników w dobie wielkich migracji
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
Pomiary - dlaczego czasem pomiar nie mówi prawdy?
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
Wielkie skandale - uczymy się na błędach innych
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
Nowe wymagania w branży motoryzacyjnej - co nowego się szykuje (ISO 9001/2025, SPC, MSA/VDA 5. PRODUCT INTEGRITY, NOWE RULSY)
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
APQP i Plan kontroli - co się zmieniło?
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
ESG - ogólne wymagania i raportowanie. Czym jest ESG i z czym się wiąże
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
CSR klientów zrzeszonych w IATF
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
Wymagania prawne i regulacyjne
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
Sztuczna inteligencja w motoryzacji
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
CSR'y, CR'y, wytyczne, standardy, normy - jak tym wszystkim zarządzać
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
Wzorcowanie oprzyrządowania kontrolno-pomiarowego
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
Wymagania klienta w łańcuchu dostaw
Trener/Konsultant/Auditor (branża motoryzacyjna)
Tydzień Jakości z SQD Alliance to nie tylko okazja do pozyskania niezbędnej wiedzy na temat procesów jakościowych i nowych regulacji, ale także inspiracja do organizowania inicjatyw jakościowych dla pracowników.
Jeśli potrzebujesz wsparcia w organizacji takiego wydarzenia i chcesz wzbogacić je o webinary – skontaktuj się z nami!
Zapytaj o szczegóły
Napisz do nas, a nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i przedstawi szczegółowo, co możemy zrobić dla Twoich pracowników.
Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest SQD Alliance Sp. z o.o. z siedzibą w Pszczynie przy ulicy Stefana Batorego 19, 43-200 poczta Pszczyna, NIP: 6381701670, REGON: 240513222, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000269551.
Wysyłając wiadomość, przekazują nam Państwo adres e-mail oraz inne dane zawarte w treści wiadomości. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatności dostępnej na tej stronie internetowej.