Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW

Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q)

ID 9200

Czas trwania: 1,5 dnia

Szkolenie prowadzimy w formie stacjonarnej oraz w formie online.

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników z wymaganiami Grupy VW, które obowiązują ich dostawców. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami, niezbędnymi w procesie realizacji wymagań dokumentów serii Formel Q. Omawiane są poszczególne zagadnienia Q-Konkret, Q-Capability oraz Q-New Part Integral. Problematyczne zagadnienia związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane do osób odpowiedzialnych za nadzór, wdrożenie w zakresie wymagań grupy VW oraz do osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów.

Zawartość

  • Q-Konkret jako zestaw podstawowych wymagań
    • Zapytania ofertowe i przygotowanie oferty
    • Kryteria jakościowe do udzielenia zlecenia
    • Współpraca z dostawcą podczas powstawania produktu
    • Nadzór jakościowy w produkcji seryjnej
    • Dodatkowo najważniejsze informacje o przepisach wykonawczych
  • Q-Capability jako potwierdzenie zdolności jakościowej
    • Samoocena
    • Audit procesu / Audit wyrobu
    • Analiza potencjału
    • Audit D/TLD
    • Audit poddostawcy
    • Rewizja techniczna
    • Analiza problemu
    • Kontrola aplikacji
  • Q-New Part Integral
    • Zarządzanie projektami dla grupy VW
    • Kwalifikacja nowych części wg VDA MLA
    • Zatwierdzenie procesu

Literatura

  • Formel Q

Egzamin/test

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

Potwierdzenie kwalifikacji

Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa SQD Alliance.

Efekty kształcenia

  • Możliwość wykorzystania podstawowych informacji dotyczących zarządzania wymaganiami klienta VW.
  • Nabycie umiejętności stosowania poszczególnych dokumentów, związanych z wymaganiami VW, w poszczególnych etapach cyklu życia wyrobu.
  • Zapoznanie się z zestawem podstawowych wymagań klienta VW.
  • Zdobycie wiedzy dotyczącej sposobów prowadzenia dokumentacji oraz tego, jakie są kluczowe dokumenty i formularze wymagane przez klienta VW, w celu spełnienia jego wymagań.

Powiązane szkolenia

  • ID 9403 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG

Cena zawiera

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.