Fundusze Unijne

Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Mercedes-Benz AG

ID 9403

Potwierdzenie kwalifikacji:

Certyfikat SQD Alliance

Czas trwania:

2 dni

Opis szkolenia

Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wytycznymi dotyczącymi zarządzania specyficznymi wymaganiami klientów
w branży motoryzacyjnej oraz przegląd specyficznych wymagań klienta Mercedes-Benz AG zarówno w oparciu o MBST – Mercedes Benz Special Terms, jak również poprzez poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej współpracy z Mercedes-Benz. Dzięki wspólnej dyskusji w czasie wykładów i ćwiczeń uczestnicy będą mogli poznać dobre praktyki współpracy z Mercedes-Benz nie tylko w fazie wdrożeniowej, ale również po zatwierdzeniu wyrobu i procesu do serii.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane jest do inżynierów jakości odpowiedzialnych za kontakt z klientem Mercedes-Benz AG zarówno w fazie wdrożeniowej, zatwierdzania wyrobu i procesu, jak i w procesie zarządzania reklamacjami oraz do osób zarządzających wdrożeniami nowych projektów dla Mercedes-Benz.

Zawartość

  • Podstawowe pojęcia.
  • Zarządzanie CSR w świetle wymagań IATF 16949:2016.
  • Analiza Mercedes-Benz Special Terms 2020.
  • Zapewnienie poziomu dojrzałości nowych części zgodnie z VDA MLA.
  • Wyjaśnienie oznaczeń dostaw przedseryjnych w projektach Mercedes-Benz.
  • Audity zgodnie z wymaganiami klienta Mercedes-Benz.
  • Przegląd aplikacji Mercedes-Benz Supplier Portal: Certus, DocMaster, START, Argus, PIA, SQMS, eSep++, IBL, EBSC.

Egzamin/test

  • Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.
  • Potwierdzenie kwalifikacji
  • Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa SQD Alliance.

Efekty kształcenia

  • Nabycie podstawowej wiedzy w zakresie globalnych CSR Mercedes-Benz.
  • Zapoznanie się z wymaganiami dotyczącymi zarządzania CSR w oparciu o IATF 16949.
  • Poznanie głównych dokumentów i formularzy wymaganych do zatwierdzenia wyrobów i procesów.
  • Nabycie podstawowej wiedzy związanej z poruszaniem się klienta.
  • Wymiana dobrych praktyk z trenerem oraz pozostałymi uczestnikami w związku ze współpracą z Mercedes-Benz.

Cena zawiera

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.

    Zapytaj o szczegóły

    Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o szczegółach i przedstawić Ci propozycję współpracy.

    Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest SQD Alliance Sp. z o.o. z siedzibą w Pszczynie przy ulicy Stefana Batorego 19, 43-200 poczta Pszczyna, NIP: 6381701670, REGON: 240513222, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000269551.

    Wysyłając wiadomość, przekazują nam Państwo adres e-mail oraz inne dane zawarte w treści wiadomości. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatności dostępnej na tej stronie internetowej.

    Chcesz o coś zapytać?