Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Ford

ID 9404

Czas trwania: 2 dni

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wymaganiami klienta ford jakie zostały określone w ramach specyficznych wymagań klienta (csr) oraz powiązanych wymaganiach (cr) dla dostawców bezpośrednich do forda. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami wymaganymi przez klienta w ramach zarządzania projektem (apqp) i w trakcie zatwierdzenia wyrobu i procesu (ppap), a także w późniejszej produkcji seryjnej. Problematyczne zagadnienia związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane do osób odpowiedzialnych za identyfikację, wdrożenie i późniejszy nadzór nad wymaganiami klienta ford w zakresie systemu zarządzania jakością opartego na iatf 16949, a także do osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów oraz proces zatwierdzenia wyrobu i procesu.

Zawartość szkolenia

  1. definicja specyficznych wymagań klienta w odniesieniu do iatf
  2. wymagane definicje i pojęcia przez ford
  3. omówienie wymagań zawartych w csr ford względem iatf i ppap:
  4. omówienie podstaw saq
  5. omówienie podstaw mmog

Egzamin / test

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

Potwierdzenie kwalifikacji

Po szkoleniu otrzymają państwo certyfikat uczestnictwa sqd alliance.

Efekty kształcenia

  • zapoznanie się z najnowszymi specyficznymi wymaganiami klienta ford w zakresie systemu zarządzania jakością opartym na iatf oraz względem procedury zatwierdzenia wyrobu i procesu produkcyjnego ppap
  • zostaną omówione wymagane przez klienta ford narzędzia jakie stosuje na etapie rozwoju wyrobu i procesu oraz w późniejszej produkcji seryjnej.

Powiązane szkolenia

  • id 9200 – przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy vw (csr w powiązaniu z formel q)
  • id 9403 zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań daimler ag

Cena zawiera

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.