Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) (ID 9200)

27 czerwca 09:00 - 28 czerwca 16:00

1.660 PLN netto

Już nie można zapisywać się na to szkolenie.

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników z wymaganiami Grupy VW, które obowiązują ich dostawców. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami, niezbędnymi w procesie realizacji wymagań dokumentów serii Formel Q. Omawiane są poszczególne zagadnienia Q-Konkret, Q-Capability oraz Q-New Part Integral. Problematyczne zagadnienia związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane do osób odpowiedzialnych za nadzór, wdrożenie w zakresie wymagań grupy VW oraz do osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów.

Zawartość

  • Q-Konkret jako zestaw podstawowych wymagań
    • Zapytanie ofertowe i przygotowanie oferty.
    • Kryteria jakościowe do nominacji.
    • Współpraca z dostawcami w procesie rozwoju wyrobu.
    • Środki dla zapewnienia jakości w produkcji seryjnej.
    • Wybrane, przykładowe wymagania specyficzne dla marek Grupy VW.
  • Q-Capability jako potwierdzenie zdolności jakościowej
    • Samoocena
    • Audit procesu / Audit wyrobu
    • Analiza potencjału
    • Audit D/TLD
    • Audit poddostawcy
    • Rewizja techniczna
    • Analiza problemu
    • Kontrola aplikacji
  • Q-New Part Integral
    • Quality Technical Requirement.
    • Program kwalifikacji nowych części oparty o VDA MLA.
    • Analiza zdolności produkcyjnych (wieloetapowa 2-dniowa produkcja).
    • Procedura PPA.

Literatura

  • Formel Q

Egzamin/test

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

Potwierdzenie kwalifikacji

Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa SQD Alliance.

Efekty kształcenia

  • Możliwość wykorzystania podstawowych informacji dotyczących zarządzania wymaganiami klienta VW.
  • Nabycie umiejętności stosowania poszczególnych dokumentów, związanych z wymaganiami VW, w poszczególnych etapach cyklu życia wyrobu.
  • Zapoznanie się z zestawem podstawowych wymagań klienta VW.
  • Zdobycie wiedzy dotyczącej sposobów prowadzenia dokumentacji oraz tego, jakie są kluczowe dokumenty i formularze wymagane przez klienta VW, w celu spełnienia jego wymagań.

Powiązane szkolenia

  • ID 9403 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG

Cena zawiera

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.

Szczegóły

Start:
27 czerwca 09:00
Koniec:
28 czerwca 16:00
Koszt:
1.660 PLN netto
Wydarzenie kategoria:
Wydarzenie Tagi:

Miejsce

Biuro SQD Alliance w Pszczynie
Batorego 19
Pszczyna, 43-200
Telefon:
+48 32 326 30 08

Organizator

SQD Alliance – Szkolenia
Telefon:
+48 32 73 38 219
Email:
szkolenia@sqda.pl
Strona internetowa:
https://sqda.pl/