Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) (ID 9200) – szkolenie online

21 kwietnia 2020 09:00 - 22 kwietnia 2020 16:00

1.180 PLN netto

Już nie można zapisywać się na to szkolenie.

Opis szkolenia

Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników ze specyficznymi wymaganiami koncernu VW GROUP, które obowiązują dostawców przemysłu motoryzacyjnego. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami, niezbędnymi w procesie realizacji wymagań dokumentów serii Formel Q. Omawiane są poszczególne zagadnienia Q-Konkret, Q-Capability oraz Q-New Part Integral. Problematyczne zagadnienia związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane do osób odpowiedzialnych za nadzór, wdrożenie w zakresie specyficznych wymagań grupy VW oraz do osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów.

Zawartość

  • Q-Konkret jako zestaw podstawowych wymagań.
  • Zapytania ofertowe i przygotowanie oferty.
  • Kryteria jakościowe do udzielenia zlecenia.
  • Współpraca z dostawcą podczas powstawania produktu.
  • Nadzór jakościowy w produkcji seryjnej.
  • Q-Capability jako potwierdzenie zdolności jakościowych.
  • Samoocena.
  • Audit procesu / Audit wyrobu.
  • Analiza potencjału.
  • Audit D/TLD.
  • Audit poddostawcy.
  • Rewizja techniczna.
  • Analiza problemu.
  • Kontrola aplikacji.
  • Q-Neuteile.
  • Zarządzanie projektami dla grupy VW.
  • Kwalifikacja nowych części wg VDA MLA.
  • Zatwierdzenie produktu.
  • Zatwierdzenie procesu.

Literatura

  • Formel Q

Egzamin/test

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

Potwierdzenie kwalifikacji

Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa Team Prevent PL.

Efekty kształcenia

  • Możliwość wykorzystania podstawowych informacji dotyczących zarządzania wymaganiami klienta VW.
  • Nabycie umiejętności stosowania poszczególnych dokumentów, związanych z wymaganiami VW, w poszczególnych etapach cyklu życia wyrobu.
  • Zapoznanie się z zestawem podstawowych wymagań klienta VW.
  • Zdobycie wiedzy dotyczącej sposobów prowadzenia dokumentacji oraz tego, jakie są kluczowe dokumenty i formularze wymagane przez klienta VW, w celu spełnienia jego wymagań.

Podczas szkolenia zostanie przeprowadzony interaktywny quiz za pośrednictwem strony kahoot.it, dzięki któremu zostanie sprawdzona wiedza uczestników. Na tej podstawie trener ma możliwość dopasowania poziomu szkolenia do doświadczenia uczestników.

Powiązane szkolenia

  • ID 516 – Formel Q
  • ID 9402 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań BMW
  • ID 9403 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG

Cena zawiera

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu.

Szczegóły

Start:
21 kwietnia 2020 09:00
Koniec:
22 kwietnia 2020 16:00
Koszt:
1.180 PLN netto
Wydarzenie kategorie:
,
Wydarzenie Tagi:

Miejsce

SQD Alliance – Szkolenie online
Batorego 19
Pszczyna, 43-200
Telefon:
+48 32 326 30 08

Organizator

SQD Alliance – Szkolenia
Telefon:
+48 32 73 38 219
Email:
szkolenia@sqda.pl
Strona internetowa:
www.sqda.pl