
- To wydarzenie minęło.
Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q) (ID 9200) – szkolenie online
31 stycznia 2022 09:00 - 1 lutego 2022 16:00
1.540 PLN nettoCelem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników z wymaganiami Grupy VW, które obowiązują ich dostawców. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami, niezbędnymi w procesie realizacji wymagań dokumentów serii Formel Q. Omawiane są poszczególne zagadnienia Q-Konkret, Q-Capability oraz Q-New Part Integral. Problematyczne zagadnienia związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.
Grupa docelowa
Szkolenie skierowane do osób odpowiedzialnych za nadzór, wdrożenie w zakresie wymagań grupy VW oraz do osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów.
Zawartość
- Q-Konkret jako zestaw podstawowych wymagań
- Zapytania ofertowe i przygotowanie oferty
- Kryteria jakościowe do udzielenia zlecenia
- Współpraca z dostawcą podczas powstawania produktu
- Nadzór jakościowy w produkcji seryjnej
- Dodatkowo najważniejsze informacje o przepisach wykonawczych
- Q-Capability jako potwierdzenie zdolności jakościowej
- Samoocena
- Audit procesu / Audit wyrobu
- Analiza potencjału
- Audit D/TLD
- Audit poddostawcy
- Rewizja techniczna
- Analiza problemu
- Kontrola aplikacji
- Q-New Part Integral
- Zarządzanie projektami dla grupy VW
- Kwalifikacja nowych części wg VDA MLA
- Zatwierdzenie procesu
Literatura
- Formel Q
Egzamin/test
Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.
Potwierdzenie kwalifikacji
Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa SQD Alliance.
Efekty kształcenia
- Możliwość wykorzystania podstawowych informacji dotyczących zarządzania wymaganiami klienta VW.
- Nabycie umiejętności stosowania poszczególnych dokumentów, związanych z wymaganiami VW, w poszczególnych etapach cyklu życia wyrobu.
- Zapoznanie się z zestawem podstawowych wymagań klienta VW.
- Zdobycie wiedzy dotyczącej sposobów prowadzenia dokumentacji oraz tego, jakie są kluczowe dokumenty i formularze wymagane przez klienta VW, w celu spełnienia jego wymagań.
Powiązane szkolenia
- ID 9403 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG
Cena zawiera
Materiały szkoleniowe w wersji PDF, wydanie certyfikatu.