
- To wydarzenie minęło.
Psychologia negocjacji (ID 9325)
7 listopada 2019 09:00 - 8 listopada 2019 16:00
1340 PLNNegocjacje są niczym innym jak procesem komunikacji, którego celem jest osiągnięcie porozumienia satysfakcjonującego wszystkie strony negocjacji. Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy na temat zasad skutecznych negocjacji biznesowych oraz rozwinięcie u uczestników odporności na taktyki manipulacyjne drugiej strony. Uczestnicy w trakcie szkolenia poszerzą świadomość własnych predyspozycji osobowościowych oraz ich wpływu na przebieg negocjacji. Rozwiną elastyczność w kontakcie z różnymi typami partnerów negocjacyjnych. Wdrożenie przez uczestników nabytych umiejętności pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się i przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy. Szkolenie jest prowadzone interaktywnymi metodami pracy w grupach, które angażują uczestników szkolenia i pozwalają na wzrost jego efektywności.
Grupa docelowa
Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiadających w organizacji za negocjacje: kupców, sprzedawców oraz pracowników działu obsługi klienta.
Zawartość
- Wprowadzenie w tematykę negocjacji.
- Kompetencje skutecznego negocjatora – coaching zespołowy.
- Postawa i nastawienie w negocjacjach.
- Negocjacje krótkofalowe i negocjacje długofalowe – gra negocjacyjna.
- Model negocjacji według Willema Mastenbroek’a.
- 4 wymiary negocjacji – techniki zwiększające skuteczność negocjacyjną.
- Wymiar dbania o własne interesy – gra negocjacyjna.
- Wymiar siły: między dominacją a uległością – gra negocjacyjna.
- Budowanie klimatu – sposoby budowania odpowiedniego klimatu w trakcie negocjacji.
- Komunikacja w negocjacjach – 4 typy psychologiczne.
- Metodologia Extended DISC.
- Psychologia stresu i manipulacji.
- Elastyczność w negocjacjach (gra).
- Taktyki negocjacyjne.
Potwierdzenie kwalifikacji
Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa SQD Alliance.
Efekty kształcenia
- Rozwój odporności na taktyki manipulacyjne drugiej strony.
- Poznanie zasad skutecznych negocjacji.
- Zdobycie wiedzy potrzebnej do analizy i zrozumienia procesu negocjacji.
- Udoskonalenie sprawności komunikacyjnej w negocjacjach.
- Poszerzenie świadomości własnych predyspozycji osobowościowych oraz ich wpływu na przebieg negocjacji.
- Rozwój elastyczności w kontakcie z różnymi typami partnerów negocjacyjnych.
Powiązane szkolenia
- ID 9320 – Train the trainers – czyli jak skutecznie uczyć innych
- ID 9329 – Zarządzanie stresem
- ID 9315 – Efektywny manager – motywowanie i delegowanie
Cena zawiera
Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.