
- To wydarzenie minęło.
Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów (CSR) na bazie wymagań Mercedes-Benz AG (ID 9403) – szkolenie online
17 listopada 2022 09:00 - 18 listopada 2022 16:00
1.560 PLN nettoPrzedmiotem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wytycznymi dotyczącymi zarządzania specyficznymi wymaganiami klientów w branży motoryzacyjnej oraz przegląd specyficznych wymagań klienta Daimler AG zarówno w oparciu o MBST – Mercedes Benz Special Terms, jak również poprzez poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej współpracy z Daimlerem. Dzięki wspólnej dyskusji w czasie wykładów i ćwiczeń uczestnicy będą mogli poznać dobre praktyki współpracy z Daimlerem nie tylko w fazie wdrożeniowej, ale również po zatwierdzeniu wyrobu i procesu do serii.
Grupa docelowa
Szkolenie skierowane jest do inżynierów jakości odpowiedzialnych za kontakt z klientem Daimler AG zarówno w fazie wdrożeniowej, zatwierdzania wyrobu i procesu, jak i w procesie zarządzania reklamacjami oraz do osób zarządzających wdrożeniami nowych projektów.
Zawartość
- Wprowadzenie.
- Podstawowe pojęcia.
- Zarządzanie CSR w świetle wymagań IATF 16949:2016.
- Analiza Mercedes-Benz Special Terms 2020.
- Zapewnienie poziomu dojrzałości nowych części zgodnie z VDA MLA.
- Wyjaśnienie oznaczeń dostaw przedseryjnych w projektach Mercedes-Benz.
- Audity zgodnie z wymaganiami klienta Mercedes-Benz.
- Przegląd aplikacji Mercedes-Benz Supplier Portal: Certus, DocMaster, START, Argus, PIA, SQMS, eSep++, IBL, EBSC.
- Podsumowanie szkolenia i test końcowy
Egzamin/test
Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.
Potwierdzenie kwalifikacji
Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa SQD Alliance.
Efekty kształcenia
- Nabycie podstawowej wiedzy w zakresie globalnych CSR Daimlera.
- Zapoznanie się z wymaganiami dotyczącymi zarządzania CSR w oparciu o IATF 16949.
- Poznanie głównych dokumentów i formularzy wymaganych do zatwierdzenia wyrobów i procesów.
- Nabycie podstawowej wiedzy związanej z poruszaniem się klienta.
- Wymiana dobrych praktyk z trenerem oraz pozostałymi uczestnikami w związku ze współpracą z Daimlerem.
Powiązane szkolenia
- ID 3008 – Wymagania standardu IATF 16949 vs specyficzne wymagania klientów: FCA, GM, PSA
- ID 9200 – Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q)
Cena zawiera
Materiały szkoleniowe w wersji PDF, wydanie certyfikatu.