Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów (CSR) na bazie wymagań Mercedes-Benz AG (ID 9403) – szkolenie online

17 listopada 2022 09:00 - 18 listopada 2022 16:00

1.560 PLN netto

Już nie można zapisywać się na to szkolenie.

Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wytycznymi dotyczącymi zarządzania specyficznymi wymaganiami klientów w branży motoryzacyjnej oraz przegląd specyficznych wymagań klienta Daimler AG zarówno w oparciu o MBST – Mercedes Benz Special Terms, jak również poprzez poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej współpracy z Daimlerem. Dzięki wspólnej dyskusji w czasie wykładów i ćwiczeń uczestnicy będą mogli poznać dobre praktyki współpracy z Daimlerem nie tylko w fazie wdrożeniowej, ale również po zatwierdzeniu wyrobu i procesu do serii.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane jest do inżynierów jakości odpowiedzialnych za kontakt z klientem Daimler AG zarówno w fazie wdrożeniowej, zatwierdzania wyrobu i procesu, jak i w procesie zarządzania reklamacjami oraz do osób zarządzających wdrożeniami nowych projektów.

Zawartość

  • Wprowadzenie.
  • Podstawowe pojęcia.
  • Zarządzanie CSR w świetle wymagań IATF 16949:2016.
  • Analiza Mercedes-Benz Special Terms 2020.
  • Zapewnienie poziomu dojrzałości nowych części zgodnie z VDA MLA.
  • Wyjaśnienie oznaczeń dostaw przedseryjnych w projektach Mercedes-Benz.
  • Audity zgodnie z wymaganiami klienta Mercedes-Benz.
  • Przegląd aplikacji Mercedes-Benz Supplier Portal: Certus, DocMaster, START, Argus, PIA, SQMS, eSep++, IBL, EBSC.
  • Podsumowanie szkolenia i test końcowy

Egzamin/test

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

Potwierdzenie kwalifikacji

Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa SQD Alliance.

Efekty kształcenia

  • Nabycie podstawowej wiedzy w zakresie globalnych CSR Daimlera.
  • Zapoznanie się z wymaganiami dotyczącymi zarządzania CSR w oparciu o IATF 16949.
  • Poznanie głównych dokumentów i formularzy wymaganych do zatwierdzenia wyrobów i procesów.
  • Nabycie podstawowej wiedzy związanej z poruszaniem się klienta.
  • Wymiana dobrych praktyk z trenerem oraz pozostałymi uczestnikami w związku ze współpracą z Daimlerem.

Powiązane szkolenia

  • ID 3008 – Wymagania standardu IATF 16949 vs specyficzne wymagania klientów: FCA, GM, PSA
  • ID 9200 – Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q)

Cena zawiera

Materiały szkoleniowe w wersji PDF, wydanie certyfikatu.

Szczegóły

Start:
17 listopada 2022 09:00
Koniec:
18 listopada 2022 16:00
Koszt:
1.560 PLN netto
Wydarzenie kategorie:
,
Wydarzenie Tagi:

Miejsce

SQD Alliance – Szkolenie online
Batorego 19
Pszczyna, 43-200
Telefon:
+48 32 326 30 08

Organizator

SQD Alliance – Szkolenia
Telefon:
+48 32 73 38 219
Email:
szkolenia@sqda.pl
Strona internetowa:
https://sqda.pl/