Menu
Menu
Już nie można zapisywać się na to szkolenie.
Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wytycznymi dotyczącymi zarządzania specyficznymi wymaganiami klientów
w branży motoryzacyjnej oraz przegląd specyficznych wymagań klienta Mercedes-Benz AG zarówno w oparciu o MBST – Mercedes Benz Special Terms, jak również poprzez poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej współpracy z Mercedes-Benz. Dzięki wspólnej dyskusji w czasie wykładów i ćwiczeń uczestnicy będą mogli poznać dobre praktyki współpracy z Mercedes-Benz nie tylko w fazie wdrożeniowej, ale również po zatwierdzeniu wyrobu i procesu do serii.
Szkolenie skierowane jest do inżynierów jakości odpowiedzialnych za kontakt z klientem Mercedes-Benz AG zarówno w fazie wdrożeniowej, zatwierdzania wyrobu i procesu, jak i w procesie zarządzania reklamacjami oraz do osób zarządzających wdrożeniami nowych projektów dla Mercedes-Benz.
Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o tym, co możemy zrobić dla Ciebie.