unia_31
Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów (CSR) na bazie wymagań Mercedes-Benz AG (ID 9403)

16 listopada 09:00 - 17 listopada 16:00

1.900 PLN netto

Zapisz się

Zostało tylko 15 miejsc.

(Wypełnij tylko w przypadku szkolenia na licencji VDA QMC oraz szkolenia okresowego BHP)
W przypadku zgłoszenia większej liczby osób na ten sam termin szkolenia otwartego zostanie przyznany rabat:
  • dla drugiego uczestnika 5%,
  • dla trzeciego i kolejnych uczestników 10% rabatu.
W przypadku zgłoszenia większej liczby osób na ten sam termin szkolenia otwartego zostanie przyznany rabat:
  • dla drugiego uczestnika 5%,
  • dla trzeciego i kolejnych uczestników 10% rabatu.

W przypadku zgłoszenia większej liczby osób na ten sam termin szkolenia otwartego zostanie przyznany rabat:

  • dla drugiego uczestnika 5%,
  • dla trzeciego i kolejnych uczestników 10% rabatu.

Administratorem danych osobowych osób zgłaszających oraz uczestników szkoleń jest SQD Alliance Sp. z o.o. z siedzibą w Pszczynie przy ul. Batorego 19, 43-200 Pszczyna, NIP: 6381701670, REGON: 240513222, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000269551. Państwa dane będą przetwarzane w celu organizacji, przeprowadzenia oraz rozliczenia szkolenia, w którym biorą Państwo udział. Dane mogą być także przetwarzane w celu ustalenia i obrony przed roszczeniami do czasu przedawnienia roszczeń.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych sprawi, że nie będą mogli Państwo brać udziału w szkoleniu.

Państwa dane mogą być przekazane podmiotom biorącym udział w organizacji i przeprowadzeniu szkolenia, w przypadku szkoleń na licencji VDA QMC – licencjodawcy VDA QMC, czyli Qualitäts Management Center im Verband der Automobilindustrie e.V., Behrenstraße 35 10117 Berlin.

Informujemy, że mają Państwo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia, przenoszenia, wyrażenia sprzeciwu oraz wniesienia skargi na przetwarzanie do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Więcej informacji o przetwarzaniu danych osób zgłaszających oraz uczestników znajdą Państwo w klauzuli informacyjnej oraz w Polityce prywatności.
Tribe Loading Animation Image

Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wytycznymi dotyczącymi zarządzania specyficznymi wymaganiami klientów w branży motoryzacyjnej oraz przegląd specyficznych wymagań klienta Mercedes-Benz AG zarówno w oparciu o MBST – Mercedes Benz Special Terms, jak również poprzez poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej współpracy z Mercedes-Benz. Dzięki wspólnej dyskusji w czasie wykładów i ćwiczeń uczestnicy będą mogli poznać dobre praktyki współpracy z Mercedes-Benz nie tylko w fazie wdrożeniowej, ale również po zatwierdzeniu wyrobu
i procesu do serii.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane jest do inżynierów jakości odpowiedzialnych za kontakt z klientem Mercedes-Benz AG zarówno w fazie wdrożeniowej, zatwierdzania wyrobu i procesu, jak i w procesie zarządzania reklamacjami oraz do osób zarządzających wdrożeniami nowych projektów dla Mercedes-Benz.

Zawartość

  • Podstawowe pojęcia.
  • Zarządzanie CSR w świetle wymagań IATF 16949:2016.
  • Analiza Mercedes-Benz Special Terms 2020.
  • Zapewnienie poziomu dojrzałości nowych części zgodnie z VDA MLA.
  • Wyjaśnienie oznaczeń dostaw przedseryjnych w projektach Mercedes-Benz.
  • Audity zgodnie z wymaganiami klienta Mercedes-Benz.
  • Przegląd aplikacji Mercedes-Benz Supplier Portal: Certus, DocMaster, START, Argus, PIA, SQMS, eSep++, IBL, EBSC.

Egzamin/test

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

Potwierdzenie kwalifikacji

Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa SQD Alliance.

Efekty kształcenia

  • Nabycie podstawowej wiedzy w zakresie globalnych CSR Mercedes-Benz.
  • Zapoznanie się z wymaganiami dotyczącymi zarządzania CSR w oparciu o IATF 16949.
  • Poznanie głównych dokumentów i formularzy wymaganych do zatwierdzenia wyrobów i procesów.
  • Nabycie podstawowej wiedzy związanej z poruszaniem się klienta.
  • Wymiana dobrych praktyk z trenerem oraz pozostałymi uczestnikami w związku ze współpracą z Mercedes-Benz.

Powiązane szkolenia

  • ID 3008 – Wymagania standardu IATF 16949 vs specyficzne wymagania klientów: FCA, GM, PSA
  • ID 9200 – Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q)

Cena zawiera

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.

Szczegóły

Start:
16 listopada 09:00
Koniec:
17 listopada 16:00
Koszt:
1.900 PLN netto
Wydarzenie kategorie:
,
Wydarzenie Tagi:

Miejsce

Biuro SQD Alliance w Pszczynie
Batorego 19
Pszczyna, 43-200
Telefon:
+48 32 326 30 08

Organizator

SQD Alliance – Szkolenia
Telefon:
+48 32 73 38 219
Email:
szkolenia@sqda.pl
Strona internetowa:
https://sqda.pl/