Menu
Menu
Zostało tylko 15 miejsc.
Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wytycznymi dotyczącymi zarządzania specyficznymi wymaganiami klientów w branży motoryzacyjnej oraz przegląd specyficznych wymagań klienta Mercedes-Benz AG zarówno w oparciu o MBST – Mercedes Benz Special Terms, jak również poprzez poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej współpracy z Mercedes-Benz. Dzięki wspólnej dyskusji w czasie wykładów i ćwiczeń uczestnicy będą mogli poznać dobre praktyki współpracy z Mercedes-Benz nie tylko w fazie wdrożeniowej, ale również po zatwierdzeniu wyrobu
i procesu do serii.
Grupa docelowa
Szkolenie skierowane jest do inżynierów jakości odpowiedzialnych za kontakt z klientem Mercedes-Benz AG zarówno w fazie wdrożeniowej, zatwierdzania wyrobu i procesu, jak i w procesie zarządzania reklamacjami oraz do osób zarządzających wdrożeniami nowych projektów dla Mercedes-Benz.
Zawartość
Egzamin/test
Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.
Potwierdzenie kwalifikacji
Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa SQD Alliance.
Efekty kształcenia
Powiązane szkolenia
Cena zawiera
Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.