Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań BMW (ID 9402)

19 września 2019 09:00 - 20 września 2019 16:00

1220 PLN

Już nie można zapisywać się na to szkolenie.

OPIS SZKOLENIA

Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników ze specyficznymi wymaganiami koncernu BMW, które są obowiązujące dla dostawców przemysłu motoryzacyjnego. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami, niezbędnymi w procesie wdrażania i utrzymywania CSR BMW. Omawiane są poszczególne zagadnienia dotyczące powiązań podręcznika BMW ze standardami branżowymi oraz wybrane standardy GS.
Problematyczne zagadnienia związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem w czasie realizacji szkolenia, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie skierowane do inżynierów jakości odpowiedzialnych za nadzór oraz wdrożenie w zakresie specyficznych wymagań grupy BMW, do inżynierów odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów oraz specjalistów ds. obsługi klienta OEM.

ZAWARTOŚĆ

  • Specyficzne wymagania klientów (CSR) a standard IATF 16949.
  • Wymagania CSR a podejście procesowe.
  • Wymagania QMT.
  • Kluczowe normy i wymagania (VDA).
  • Omówienie formularzy i procedur BMW: GS 91004, GS 93008, GS 95015, GS 90017, GS 90018, GS 91008).
  • Wymagania specyficzne BMW dot. etykietowania i pakowania.
  • Portal BMW.
  • Wyszukiwanie nowych reklamacji na portalu BMW.
  • Sposób kompletowania poszczególnych punktów raportu 8D na platformie BMW.
  • Podsumowanie.

LITERATURA

  • IATF 16949
  • CSR BMW

EGZAMIN/TEST

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

POTWIERDZENIE UCZESTNICTWA

Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa TP PL.

EFEKTY KSZTAŁCENIA

  • Zapoznanie się, jak dokładnie rozumieć wymagania BMW.
  • Poznanie normy i wymagań akceptowanych w BMW.
  • Poznanie zasady przygotowania dokumentacji.
  • Swobodne poruszanie się po platformie BMW, (np. szukanie informacji o nowych incydentach, uzupełnianie raportu 8D).

POWIĄZANE SZKOLENIA

  • ID 9200 – Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q)
  • ID 9403 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG
  • ID 516 – Formel Q
  • ID 3008 – Wymagania standardu IATF 16949 vs specyficzne wymagania klientów: GM, PSA, FCA

CENA ZAWIERA

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.

Szczegóły

Start:
19 września 2019 09:00
Koniec:
20 września 2019 16:00
Koszt:
1220 PLN
Wydarzenie kategoria:
Wydarzenie Tagi:

Organizator

SQD Alliance – Szkolenia
Telefon:
+48 32 73 38 219
Email:
szkolenia@sqda.pl
Strona internetowa:
www.sqda.pl

Miejsce

Biuro SQD Alliance w Pszczynie
Batorego 19
Pszczyna, 43-200
+ Google Map
Telefon:
+48 32 326 30 08