
- To wydarzenie minęło.
Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań BMW (ID 9402)
28 maja 2020 09:00 - 29 maja 2020 16:00
1.280 PLN nettoOpis szkolenia
Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników ze specyficznymi wymaganiami koncernu BMW, które są obowiązujące dla dostawców przemysłu motoryzacyjnego. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami, niezbędnymi w procesie wdrażania i utrzymywania CSR BMW. Poszczególne zagadnienia dotyczące powiązań podręcznika BMW ze standardami branżowymi, wybrane standardy GS, a także ogólne zasady poruszania się po portalu klienta B2B, jak i problematyczne kwestie związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem w czasie realizacji szkolenia, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.
Grupa docelowa
Szkolenie skierowane do inżynierów jakości odpowiedzialnych za nadzór oraz wdrożenie w zakresie specyficznych wymagań grupy BMW, do osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów, jak również obsługi klienta OEM.
Zawartość
- Specyficzne wymagania klientów (CSR) a standard IATF 16949.
- Wymagania CSR a podejście procesowe.
- Wymagania QMT.
- Kluczowe normy i wymagania (VDA).
- Omówienie formularzy i procedur BMW w oparciu o normy GS.
- Wymagania specyficzne BMW dot. etykietowania i pakowania.
- Portal BMW.
- Wyszukiwanie nowych reklamacji na portalu BMW.
- Sposób kompletowania poszczególnych punktów raportu 8D na platformie BMW.
- Podsumowanie.
Literatura
- IATF 16949
- CSR BMW
Egzamin/test
Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.
Potwierdzenie kwalifikacji
Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa Team Prevent PL.
Efekty kształcenia
- Dokładne zrozumienie wymagań BMW.
- Poznanie specyfikacji i wymagań akceptowanych w BMW.
- Poznanie zasady przygotowania dokumentacji.
- Swobodne poruszanie się po platformie BMW, (np. szukanie informacji o nowych incydentach, uzupełnianie raportu 8D).
Powiązane szkolenia
- ID 9200 – Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q)
- ID 9403 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG
- ID 516 – Formel Q
- ID 3008 – Wymagania standardu IATF 16949 vs specyficzne wymagania klientów: GM, PSA, FCA
Cena zawiera
Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.