Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań BMW (ID 9402)

4 listopada 2020 09:00 - 5 listopada 2020 16:00

1.280 PLN netto

Już nie można zapisywać się na to szkolenie.

Opis szkolenia

Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników ze specyficznymi wymaganiami koncernu BMW, które są obowiązujące dla dostawców przemysłu motoryzacyjnego. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami, niezbędnymi w procesie wdrażania i utrzymywania CSR BMW. Poszczególne zagadnienia dotyczące powiązań podręcznika BMW ze standardami branżowymi, wybrane standardy GS, a także ogólne zasady poruszania się po portalu klienta B2B, jak i problematyczne kwestie związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem w czasie realizacji szkolenia, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane do inżynierów jakości odpowiedzialnych za nadzór oraz wdrożenie w zakresie specyficznych wymagań grupy BMW, do osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów, jak również obsługi klienta OEM.

Zawartość

  • Specyficzne wymagania klientów (CSR) a standard IATF 16949.
  • Wymagania CSR a podejście procesowe.
  • Wymagania QMT.
  • Kluczowe normy i wymagania (VDA).
  • Omówienie formularzy i procedur BMW w oparciu o normy GS.
  • Wymagania specyficzne BMW dot. etykietowania i pakowania.
  • Portal BMW.
  • Wyszukiwanie nowych reklamacji na portalu BMW.
  • Sposób kompletowania poszczególnych punktów raportu 8D na platformie BMW.
  • Podsumowanie.

Literatura

  • IATF 16949
  • CSR BMW

Egzamin/test

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

Potwierdzenie kwalifikacji

Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa Team Prevent PL.

Efekty kształcenia

  • Dokładne zrozumienie wymagań BMW.
  • Poznanie specyfikacji i wymagań akceptowanych w BMW.
  • Poznanie zasady przygotowania dokumentacji.
  • Swobodne poruszanie się po platformie BMW, (np. szukanie informacji o nowych incydentach, uzupełnianie raportu 8D).

Powiązane szkolenia

  • ID 9200 – Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q)
  • ID 9403 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG
  • ID 516 – Formel Q
  • ID 3008 – Wymagania standardu IATF 16949 vs specyficzne wymagania klientów: GM, PSA, FCA

Cena zawiera

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.

Szczegóły

Start:
4 listopada 2020 09:00
Koniec:
5 listopada 2020 16:00
Koszt:
1.280 PLN netto
Wydarzenie kategoria:
Wydarzenie Tagi:

Miejsce

Biuro SQD Alliance w Bielanach Wrocławskich
Nektarowa 3
Bielany Wrocławskie, dolnośląskie 55-040

Organizator

SQD Alliance – Szkolenia
Telefon:
+48 32 73 38 219
Email:
szkolenia@sqda.pl
Strona internetowa:
www.sqda.pl