
- To wydarzenie minęło.
Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG (ID 9403)
14 października 2019 09:00 - 15 października 2019 16:00
1340 PLNOPIS SZKOLENIA
Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wytycznymi dotyczącymi zarządzania specyficznymi wymaganiami klientów w branży motoryzacyjnej oraz przegląd specyficznych wymagań klienta Daimler AG zarówno w oparciu o MBST – Mercedes Benz Special Terms, jak również poprzez poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej współpracy
z Daimlerem. Dzięki wspólnej dyskusji w czasie wykładów i ćwiczeń uczestnicy będą mogli poznać dobre praktyki współpracy z Daimlerem nie tylko w fazie wdrożeniowej, ale również po zatwierdzeniu wyrobu i procesu do serii.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie skierowane jest do inżynierów jakości odpowiedzialnych za kontakt z klientem Daimler AG zarówno w fazie wdrożeniowej, zatwierdzania wyrobu i procesu, a także w procesie zarządzania reklamacjami oraz do osób zarządzających wdrożeniami nowych projektów.
ZAWARTOŚĆ
- Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów na podstawie wymagań IATF 16949.
- Analiza i prezentacja Globalnych CSR Daimlera na podstawie Mercedes Benz Special Terms.
- Przegląd VDA RGA (MLA) oraz oznaczeń timingów Daimlera.
- Zatwierdzanie procesu i części oraz rekwalifikacja zgodnie z wymaganiami Daimlera z wykorzystaniem aplikacji SQMS.
- Raportowanie działań poreklamacyjnych z wykorzystaniem aplikacji SQMS.
- Ocena dostawcy w oparciu o Daimler Scorecard oraz monitorowanie satysfakcji klienta.
EGZAMIN/TEST
Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.
POTWIERDZENIE UCZESTNICTWA
Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa TP PL.
EFEKTY KSZTAŁCENIA
- Nabycie podstawowej wiedzy w zakresie globalnych CSR Daimlera.
- Zapoznanie się z wymaganiami dotyczącymi zarządzaniem CSR w oparciu o IATF 16949.
- Poznanie głównych dokumentów i formularzy wymaganych do zatwierdzenia wyrobów i procesów.
- Nabycie podstawowej wiedzy związanej z poruszaniem się w portalu klienta.
- Wymiana dobrych praktyk z trenerem oraz pozostałymi uczestnikami w związku ze współpracą z Daimlerem.
POWIĄZANE SZKOLENIA
- ID 3008 – Wymagania standardu IATF 16949 vs specyficzne wymagania klientów: FCA, GM, PSA
- ID 9402 – Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań BMW
- ID 9200 – Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q)
- ID 516 – Formel Q
CENA ZAWIERA
Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.