Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG (ID 9403) – szkolenie online

11 lipca 2022 09:00 - 16:00

1.560 PLN netto

Zapisz się

Zostało tylko 12 miejsc.


Zobacz ogólne warunki współpracy.
Tribe Loading Animation Image

Przedmiotem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wytycznymi dotyczącymi zarządzania specyficznymi wymaganiami klientów w branży motoryzacyjnej oraz przegląd specyficznych wymagań klienta Daimler AG zarówno w oparciu o MBST – Mercedes Benz Special Terms, jak również poprzez poznanie podstawowych narzędzi wykorzystywanych w codziennej współpracy z Daimlerem. Dzięki wspólnej dyskusji w czasie wykładów i ćwiczeń uczestnicy będą mogli poznać dobre praktyki współpracy z Daimlerem nie tylko w fazie wdrożeniowej, ale również po zatwierdzeniu wyrobu i procesu do serii.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane jest do inżynierów jakości odpowiedzialnych za kontakt z klientem Daimler AG zarówno w fazie wdrożeniowej, zatwierdzania wyrobu i procesu, jak i w procesie zarządzania reklamacjami oraz do osób zarządzających wdrożeniami nowych projektów.

Zawartość

  • Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów na podstawie wymagań IATF 16949.
  • Analiza i prezentacja Globalnych CSR Daimlera na podstawie Mercedes Benz Special Terms.
  • Przegląd VDA RGA (MLA) oraz oznaczeń harmonogramów Daimlera.
  • Zatwierdzanie procesu i części oraz rekwalifikacja zgodnie z wymaganiami Daimlera z wykorzystaniem aplikacji SQMS.
  • Raportowanie działań poreklamacyjnych z wykorzystaniem aplikacji SQMS.
  • Ocena dostawcy w oparciu o Daimler Scorecard oraz monitorowanie satysfakcji klienta.

Egzamin/test

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

Potwierdzenie kwalifikacji

Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa SQD Alliance.

Efekty kształcenia

  • Nabycie podstawowej wiedzy w zakresie globalnych CSR Daimlera.
  • Zapoznanie się z wymaganiami dotyczącymi zarządzania CSR w oparciu o IATF 16949.
  • Poznanie głównych dokumentów i formularzy wymaganych do zatwierdzenia wyrobów i procesów.
  • Nabycie podstawowej wiedzy związanej z poruszaniem się klienta.
  • Wymiana dobrych praktyk z trenerem oraz pozostałymi uczestnikami w związku ze współpracą z Daimlerem.

Powiązane szkolenia

  • ID 3008 – Wymagania standardu IATF 16949 vs specyficzne wymagania klientów: FCA, GM, PSA
  • ID 9200 – Przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSR w powiązaniu z Formel Q)

Cena zawiera

Materiały szkoleniowe w wersji PDF, wydanie certyfikatu.

Szczegóły

Data:
11 lipca 2022
Czas:
09:00 - 16:00
Koszt:
1.560 PLN netto
Wydarzenie kategorie:
,
Wydarzenie Tagi:

Miejsce

SQD Alliance – Szkolenie online
Batorego 19
Pszczyna, 43-200
Telefon:
+48 32 326 30 08

Organizator

SQD Alliance – Szkolenia
Telefon:
+48 32 73 38 219
Email:
szkolenia@sqda.pl
Strona internetowa:
www.sqda.pl