
Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Ford (ID 9404)
9 listopada 09:00 - 10 listopada 16:00
1.900 PLN nettoZapisz się
Zostało tylko 15 miejsc.

Opis szkolenia
Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wymaganiami klienta Ford jakie zostały określone w ramach specyficznych wymagań klienta (CSR) oraz powiązanych wymaganiach (CR) dla dostawców bezpośrednich do Forda. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami wymaganymi przez klienta w ramach zarządzania projektem (APQP) i w trakcie zatwierdzenia wyrobu i procesu (PPAP), a także w późniejszej produkcji seryjnej. Problematyczne zagadnienia związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.
Grupa docelowa
Szkolenie skierowane do osób odpowiedzialnych za identyfikację, wdrożenie i późniejszy nadzór nad wymaganiami klienta Ford w zakresie systemu zarządzania jakością opartego na IATF 16949, a także do osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów oraz proces zatwierdzenia wyrobu i procesu.
Zawartość szkolenia
- Definicja specyficznych wymagań klienta w odniesieniu do IATF
- Wymagane definicje i pojęcia przez Ford
- Omówienie wymagań zawartych w CSR ford względem IATF i PPAP:
- Omówienie podstaw SAQ
- Omówienie podstaw MMOG
Egzamin / test
Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.
Potwierdzenie kwalifikacji
Po szkoleniu otrzymają państwo certyfikat uczestnictwa SQD Alliance.
Efekty kształcenia
- Zapoznanie się z najnowszymi specyficznymi wymaganiami klienta Ford w zakresie systemu zarządzania jakością opartym na IATF oraz względem procedury zatwierdzenia wyrobu i procesu produkcyjnego PPAP
- Zostaną omówione wymagane przez klienta Ford narzędzia jakie stosuje na etapie rozwoju wyrobu i procesu oraz w późniejszej produkcji seryjnej.
Powiązane szkolenia
- ID 9200 – przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSRw powiązaniu z Formel Q)
- ID 9403 – zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG
Cena zawiera
Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.