Opis szkolenia
Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wymaganiami klienta Ford, jakie zostały określone w ramach Specyficznych Wymagań Klienta (CSR) oraz powiązanych wymaganiach (CR) dla dostawców bezpośrednich do Forda. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami wymaganymi przez klienta w ramach zarządzania projektem (
APQP) i w trakcie zatwierdzenia wyrobu i procesu (
PPAP), a także w późniejszej produkcji seryjnej. Problematyczne zagadnienia związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.
Grupa docelowa
Szkolenie skierowane do osób odpowiedzialnych za identyfikację, wdrożenie i późniejszy nadzór nad wymaganiami klienta Ford w zakresie
Systemu Zarządzania Jakością opartego na
IATF 16949, a także do osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów oraz proces zatwierdzenia wyrobu i procesu.
Zawartość
- Definicja Specyficznych Wymagań Klienta w odniesieniu do IATF.
- Definicje i pojęcia wymagane przez Ford.
- Omówienie wymagań zawartych w CSR Ford względem IATF i PPAP.
- Omówienie podstaw SAQ.
- Omówienie podstaw MMOG.
Egzamin/test
Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.
Potwierdzenie kwalifikacji
Po szkoleniu otrzymają Państwo certyfikat uczestnictwa
SQD Alliance.
Efekty kształcenia
- Zapoznanie się z najnowszymi specyficznymi wymaganiami klienta Ford w zakresie Systemu Zarządzania Jakością opartym na IATF oraz względem procedury zatwierdzenia wyrobu i procesu produkcyjnego PPAP.
- Zapoznanie się z wymaganymi przez klienta Ford narzędziami, jakie stosuje się na etapie rozwoju wyrobu i procesu oraz w późniejszej produkcji seryjnej.
Szkolenia powiązane
Cena zawiera
Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.