Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Ford (ID 9404)

6 października 09:00 - 7 października 16:00

1.660 PLN netto

Już nie można zapisywać się na to szkolenie.

Opis szkolenia

Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z wymaganiami klienta Ford jakie zostały określone w ramach specyficznych wymagań klienta (CSR) oraz powiązanych wymaganiach (CR) dla dostawców bezpośrednich do Forda. W czasie szkolenia prezentowane są zagadnienia związane z narzędziami i metodami wymaganymi przez klienta w ramach zarządzania projektem (APQP) i w trakcie zatwierdzenia wyrobu i procesu (PPAP), a także w późniejszej produkcji seryjnej. Problematyczne zagadnienia związane z wdrożeniem i utrzymywaniem tych wymagań są omawiane na bieżąco z trenerem, co pozwala na odniesienie zagadnień teoretycznych do praktyki zawodowej uczestników.

Grupa docelowa

Szkolenie skierowane do osób odpowiedzialnych za identyfikację, wdrożenie i późniejszy nadzór nad wymaganiami klienta Ford w zakresie systemu zarządzania jakością opartego na IATF 16949, a także do osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych projektów oraz proces zatwierdzenia wyrobu i procesu.

Zawartość szkolenia

  1. Definicja specyficznych wymagań klienta w odniesieniu do IATF
  2. Wymagane definicje i pojęcia przez Ford
  3. Omówienie wymagań zawartych w CSR ford względem IATF i PPAP:
  4. Omówienie podstaw SAQ
  5. Omówienie podstaw MMOG

Egzamin / test

Po zakończonym szkoleniu przewidziany jest test pisemny dla uczestników, weryfikujący nabytą wiedzę.

Potwierdzenie kwalifikacji

Po szkoleniu otrzymają państwo certyfikat uczestnictwa SQD Alliance.

Efekty kształcenia

  • Zapoznanie się z najnowszymi specyficznymi wymaganiami klienta Ford w zakresie systemu zarządzania jakością opartym na IATF oraz względem procedury zatwierdzenia wyrobu i procesu produkcyjnego PPAP
  • Zostaną omówione wymagane przez klienta Ford narzędzia jakie stosuje na etapie rozwoju wyrobu i procesu oraz w późniejszej produkcji seryjnej.

Powiązane szkolenia

  • ID 9200 – przegląd wymagań klienta na przykładzie grupy VW (CSRw powiązaniu z Formel Q)
  • ID 9403 – zarządzanie specyficznymi wymaganiami klientów. Warsztaty na bazie wymagań Daimler AG

Cena zawiera

Materiały szkoleniowe, wydanie certyfikatu, obiad, przerwy kawowe, komfortową salę wykładową z pełnym wyposażeniem multimedialnym.

Szczegóły

Start:
6 października 09:00
Koniec:
7 października 16:00
Koszt:
1.660 PLN netto
Wydarzenie kategoria:
Wydarzenie Tagi:
,

Miejsce

Biuro SQD Alliance w Bielanach Wrocławskich
Nektarowa 3
Bielany Wrocławskie, dolnośląskie 55-040

Organizator

SQD Alliance – Szkolenia
Telefon:
+48 32 73 38 219
Email:
szkolenia@sqda.pl
Strona internetowa:
https://sqda.pl/