Lider empatyczny – wykorzystanie inteligencji emocjonalnej w zarządzaniu
ID 3307
Potwierdzenie kwalifikacji:
Certyfikat SQD Alliance
Czas trwania:
1 dzień
Szkolenie realizowane w formie zamkniętej, na indywidulane zamówienie klienta.
Opis szkolenia
Podczas szkolenia obalamy mit, że okazywanie empatii w pracy jest jednoznaczne ze słabością. Udział w szkoleniu pozwoli zwiększyć wrażliwość, i co ważne, nabyć pewności siebie w komunikacji na temat tego, czego potrzebują pracownicy. Lider, który zauważa, że coś trapi pracownika, może znacznie lepiej zarządzać miejscem pracy.
Grupa docelowa
Szkolenie kierowane jest do pracowników zarządzających zespołami, liderów, kierowników i wyższej kadry zarządzającej.
Zawartość
- Zdolność do zrozumienia siebie i własnych emocji;
- Podstawy wiedzy o neuropsychologii dla lidera;
- Komunikacja w zdarzeniach krytycznych, emocjonalnych, trudnych, stresowych z pracownikami,
- Basic phd w działaniu (model pomocowy stosowany w interwencji kryzysowej)
- Charakterystyka instrumentów wsparcia dla liderów i pracowników HR,
- Empatyczne zarządzanie w relacji z innymi koncepcjami zarządzania.
Potwierdzenie kwalifikacji:
Certyfikat SQD Alliance
Efekty kształcenia
- Znajomość własnych emocji,
- Poznanie narzędzi radzenia sobie w krytycznych, stresujących sytuacjach,
- Poznanie modelów pracy w kryzysie do wykorzystania w empatycznym zarządzaniu,
- Wiedza jak o siebie zadbać w pracy i poza pracą.
Zapytaj o szczegóły
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o szczegółach i przedstawić Ci propozycję współpracy.
Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest SQD Alliance Sp. z o.o. z siedzibą w Pszczynie przy ulicy Stefana Batorego 19, 43-200 poczta Pszczyna, NIP: 6381701670, REGON: 240513222, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000269551.
Wysyłając wiadomość, przekazują nam Państwo adres e-mail oraz inne dane zawarte w treści wiadomości. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatności dostępnej na tej stronie internetowej.