Polityka opinii

Niniejsza Polityka opinii reguluje zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania opinii dotyczących usług lub produktów oferowanych przez SQD Alliance Sp. z o.o., ul. Batorego 19, 43-200 Pszczyna (Spółka), zamieszczanych na stronach internetowych administrowanych przez Spółkę.

  1. Spółka daje możliwość wyrażania opinii o oferowanych przez Spółkę usługach i produktach oraz umożliwia dostęp do wystawionych opinii przez Klientów.
  2. Opinie pochodzą w szczególności od:
    • osoby, która dokonała zakupu produktu lub usługi, które oferuje Spółka;
    • osoby, która otrzymała produkt lub skorzystała z usługi nieodpłatnie.
  3. Spółka zapewnia, aby publikowane opinie pochodziły od osób, które skorzystały z danej usługi lub zakupiły dany produkt.
  4. Publikowane opinie nie są sponsorowane i są niezależne od stosunku umownego istniejącego pomiędzy Klientem a Spółką.
  5. Spółka samodzielnie publikuje opinie na administrowanych przez siebie stronach internetowych.
  6. Wszystkie publikowane opinie weryfikowane są pod kątem zgodności z niniejszą Polityką Opinii.
  7. Możliwość wydania opinii otrzymują jedynie osoby, które korzystały z danej usługi lub nabyły dany produkt. W celu pozyskania opinii od osoby, która zakupiła / otrzymała bezpłatnie produkt lub usługę oferowane przez Spółkę, Spółka wysyła do tych osób dedykowany formularz lub wiadomość e-mail z prośbą o wystawienie opinii.
  8. Spółka podejmuje następujące działania w celu weryfikacji opinii:
  9. a) weryfikacja opinii pod kątem spełniania warunków przywołanych w ust. 13 poniżej
  10. Jeżeli Spółka ustali, że opinia nie spełnia warunków przywołanych w ust. 13 poniżej, nie opublikuje wystawionej opinii.
  11. W przypadku zastrzeżeń dotyczących opinii, Użytkownik może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres: marketing@sqda.pl lub pisemnie na adres Spółki.
  12. Zaleca się podanie w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz określenia żądania oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Podanie tych danych nie jest obowiązkowe i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonej z ich pominięciem.
  13. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. Składający reklamację otrzymuje odpowiedź na adres poczty elektronicznej, z chyba że w reklamacji wskazano inaczej.
  14. Opinie nie mogą naruszać powszechnie obowiązującego prawa, jak również praw osób trzecich, w szczególności nie mogą obrażać uczuć, wartości osób trzecich.
  15. W razie pytań bądź wątpliwości dotyczących weryfikacji opinii zachęcamy do kontaktu pod adresem: marketing@sqda.pl
  16. Niniejsza Polityka Opinii obowiązuje od dnia 23.01.2025 r. i może podlegać zmianom.

 

Chcesz o coś zapytać?