Team Prevent Poland zmienia się w SQD Alliance

Zmiana nazwy oraz logo Team Prevent Poland jest efektem zmian w strukturze własnościowej. Rebranding marki, dotychczas zależnej od zagranicznego właściciela, pozwoli uzyskać autonomię działań i budować silną markę SQD Alliance.

SQD Alliance jest nowoczesną firmą, dostarczającą innowacyjne rozwiązania na miarę XXI wieku. Rebranding pozwolił uzyskać autonomię działań i realizować niezależną politykę rozwoju marki. Od teraz marka jest zarządzana przez dwóch współwłaścicieli, będących do tej pory udziałowcami Team Prevent Poland. Dzięki zmianie struktury własności organizacja zyskała całkowitą autonomię działania. Nazwa firmy stanowi akronim od słów „Supplier Quality Development Alliance” nawiązujących do dostarczania wielu usług i zabezpieczenia klienta w różnorodnych obszarach.

– SQD Alliance będzie kontynuować kierunek obrany przez Team Prevent Poland, dostarczając kompleksowe usługi i wspierając klientów w każdym obszarze działalności. Realizowana zmiana jest kamieniem milowym w rozwoju firmy. Naszym celem jest czerpać z dotychczasowego doświadczenia, które pozwoliło ugruntować pozycję na rynku i efektywnie rozpocząć nowy rozdział w historii organizacji – mówi Dariusz Grzegorczyk, współwłaściciel SQD Alliance.

Nowy, energetyczny rozdział

Głównym elementem nowego logotypu jest grafika przedstawiająca strzałkę zaprezentowaną w nowoczesny sposób, której grot sugeruje wzrost (firmy, kompetencji, satysfakcji). Całość nawiązuje do innowacji widocznej w oferowanych rozwiązaniach, jak i wykorzystywanych narzędziach. Odcienie koloru pomarańczowego oraz czerwonego symbolizują siłę marki, jej witalność oraz entuzjazm widoczny na każdym szczeblu obsługi klienta. Jednocześnie wykorzystany w identyfikacji wizualnej klasyczny czarny kolor wzbudza poczucie wysokiego standardu oferowanych usług, co doskonale wpisuje się w politykę firmy. Całość idealnie koresponduje z pożądanym wizerunkiem SQD Alliance – firmy silnej, nowoczesnej, oferującej szeroki zakres wsparcia.

Zrównoważony rozwój oraz stabilna współpraca

Nasza firma funkcjonuje nieprzerwanie od 2006 roku, dostarczając klientom kompleksowe usługi z zakresu doradztwa biznesowego. Firma została wyróżniona nagrodą Gazela Biznesu. Portfel klientów SQD Alliance liczy ponad 2 tys. zadowolonych klientów. Od początku istnienia stawiamy na elastyczność, oferując usługi wykwalifikowanych ekspertów. SQD Alliance jako podmiot niezależny od zagranicznej korporacji wkracza na kolejny etap rozwoju. Bazując na doświadczeniu i ugruntowanej pozycji Team Prevent, rozpoczyna nowy rozdział obecności na rynku.

Z perspektywy dotychczasowych klientów rebranding firmy nie wiąże się z koniecznością aneksowania umów. Zachowany pozostaje dotychczasowy tryb, forma i częstotliwość korespondencji w sprawie bieżących rozliczeń.

Share on facebook
Udostępnij na Facebooku
Share on linkedin
Udostępnij w LinkedIn

Nowy wykaz szkoleń na rok 2012

Ze względu na dynamiczny rozwój działu szkoleń, mamy przyjemność udostępnić Państwu katalog szkoleń na rok 2012. Spis szkoleń dostępny jest w formie PDF pod adresem: TeamPrevent_harmonogram_szkolen_2012 Istnieje także możliwość zamawiania

Czytaj więcej »
Zarządzanie Kryzysowe

Zarządzanie Kryzysowe

Od wielu lat rozwijamy naszą organizację, jak również współpracę ze sprawdzonymi bardzo wartościowymi Partnerami biznesowymi – aby móc w odpowiedniej chwili zaproponować poniżej skrótowo opisany wyjątkowy produkt. Jest to najbardziej

Czytaj więcej »

Otrzymaj BEZPŁATNY dostęp
do szkolenia online

“Szczepienia przeciwko COVID-19 w kontekście prawa pracy”

Wypełnij formularz i obejrzyj webinar dotyczący szczepień przeciwko COVID-19 w kontekście prawa pracy, podczas którego ekspert w zakresie prawa pracy zwraca uwagę na aspekty organizacji szczepień w firmach, a także porusza temat edukowania pracowników.